Kenapa saya suka Klik1Malaysia?
Assalammualaikum,selamat sejahtera dan salam Klik 1 Malaysia.
Kali ini Hafiz tidak mengeluarkan artikel mengenai Hafiz dan ucapan Maulidur Rasul atau Thaipusam tapi Hafiz telah dapat emel dari RB1M supaya Hafiz dapat masuk ke Giveaway mereka.

Setelah Hafiz baca rules dan cara untuk join Hafiz berminat untuk sertainya dan Hafiz perlu membuat 1 artikel yang bertajuk Kenapa saya suka Klik1Malaysia?
Jika korang nak join jugak sila klik RB1M

Kita tak payah buang masa jom baca kenapa Hafiz suka Klik1Malaysia

  • Saya suka Klik1Malaysia sebab ia ialah direktori internet utama di Malaysia
  • Pelbagai maklumat yang boleh dicari disana
  • Pelbagai software untuk kita download
  • Mereka pernah buatkan banner untuk saya (Terima kasih RB1M)
  • Memudahkan saya untuk membaca artikel penting semua surat khabar yang ada di Malaysia tanpa membelinya
  • Mempermudahkan saya untuk mencari laman web atau portal kerajaan (Gov.my)
  • Pelbagai widget yang percuma untuk kita letak di website atau blog kita
  • Senang nak cari maklumat...(memandangkan nana ni pemalas nk bukak 1-1 cari)Tak payah susah-susah nak bukak 1-1 web cari...bukak 1 ade semua!!! *yeay!
  • Tak payah susah-susah pergi beli paper...bace kat situ..semuaaaaa ada!!
  • Portal kerajaan pun ade..
  • Ha!! widget pun banyak!! boleh cun2 kan blog kita (^.~)v
  • Untuk kaki wayang!! jadual wayang bukak kat situ je (^_^)
  • Dengar radio & tengok tv on9 kat situ pun ada!!
  • Bank pun bersepah2 kat situ...klik je (^_^) 
    Banyak lagi yang akan Hafiz kongsi tapi setakat ini je lah..Hafiz demam la so x lehh la nak berpikir..
    Sapa nak join jom lah  RB1M